torstai 31. lokakuuta 2013

Halloween-kynnet

Tänään on tulossa vielä yksi ajastettu postaus synninpäästön saaneesta lakasta. Koska olen ahkerasti swatchaillut syntilaatikon lakkoja, olen saanut tehtyä niistä ajastettuja postauksia koko loppuvuodeksi :D Tällä hetkellä ei siis tarvitse ottaa stressiä siitä, että työt painaisi niin kovin päälle, etten ehtisi lakkailemaan ja bloggailemaan. Joka tapauksessa on siis tulossa jotain postauksia. Ehkä nyt voin olla rauhassa blogin kanssa eikä tarvitse pelätä, että te lukijat ihmettelisitte, mihin olen kadonnut :)

Olen myös huomannut, että tämän syntilaatikkoni kanssa kynsimasennukseni on kadonnut! Masennus kesti monta kuukautta tässä keväästä syksyyn. Saatoin pitää samoja lakkauksia monta päivää, jopa yli viikon. Lakat kun tuppaavat geelin päällä pysymään paljon paremmin kuin luonnonkynnen päällä. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että on taas kivaa lakkailla ja kiva huomata, että kyllä ne lakat nopeasti kuivuu myös iltaisin.

Mutta asiaan eli Halloween-kynsiin! Pohjalla Julie G:n hiekkalakkoja. Vaalein on Tangerine Dream, keskimmäinen Sugar Rush ja tummin Hot Cinnamon. Keskimmäisen ja tummimman välillä on vaikeaa huomata eroa kuvissa. Livenä sen huomaa paremmin.



Kokeilin ensin vasemman käden kynsiin, millaiset noista pääkalloista saisin. Eivät olleet omasta mielestäni yhtä hyvät kuin hämähäkinseitit. Siksi vasemman käden kynsissä vain hämähäkinseitit. Mutta pääkalloleimojen alta näkyy paremmin tuo liukuvärjäys. Olen aika tyytyväinen siihen :)

Heh, jätin peukusta hämähäkin siistimättä, jotta se olisi kokonainen :D

Pääkalloleimat laatasta Apipila 01 by MiMax, hämähäkinseitit nappasin XL-laatasta nro 30, jonka olen joltain ostanut. Yritin leimata BM13-laatalla, mutta kuviot eivät nousseet laatasta mihinkään ja osaan ei jäänyt lakkaa lainkaan, kun vedin scraperilla yli :( Joku on myynyt mulle surkean laatan!!

Oletko tehnyt jo Halloween-kynnet?

2 kommenttia:

Asialliset kommentit tervetulleita!