perjantai 5. joulukuuta 2014

Joulukalenteri 2014, luukku 5: OPI -Cuckoo For This Color

Ostin tämän OPI - Cuckoo For This Colorin (CFTC) OPIn ystävämyynnistä Tampereelta tarkoituksenani lähettää tämä eteenpäin lahjaringissämme. Toisin kävi: olin lukenut aivan väärän henkilön toiveet - sellaisen, jolle lahjat oli jo lähetetty - enkä suinkaan sen henkilön, jolle tätä luulin ostavani. Kotiin päästyäni olin innoissani pakkaamassa tätä ja toista lakkaa, kunnes tajusin kurkata toiveet. Eeeeeiiiiihhh, oli ajatukseni. Olin ostanut 15 eurolla väärän toiveen mukaiset lakat. Hieman alkoi ärsyttää, koska en kuitenkaan halunnut tuottaa pettymystä sille, jolle nämä ostin. En halunnut lähettää hänelle sellaisia värejä, mistä hän ei pidä.

Seuraava vaihtoehtoni oli seuraavan kuukauden tyttö. Ei, häneltä löytyi nämä kaikki. Siis oikeesti!? Miksi kohtalo koettelee minua näin? Koska hän ei ole ilmaissut, että ehdottomasti haluaa tuplakappaleet näistä muutamista lakoista, en myöskään halunnut hänelle näitä lähettää. Ei tuplakappaleilla tee mitään, jos nyt ei satu rakastamaan kyseistä värisävyä. Minulla tuplakappaleet löytyvät vain OPI - Extravagancesta ja IsaDoran parista herkullisesta hiekkalakasta. Niistäkään en ole varma, tuleeko niitä koskaan käytettyä niin paljon, että tuplakappaleet on tarpeen avata. Tosin, koska tuplia en ole koskaan avannut, luulisi lakan säilyvän siellä ikuisuuden :D

Lopulta päätin, että minun on lakattava tällä itse. On muuten todella upea lakka. Värisävy liikkuu sinisen ja vihreän välimaastossa, lakka on tumma, valossa upea. Etusormen kynsi sai vähän osumaa ensimmäisen kerroksen kuivuessa, siksi siinä näkyy tuollainen tahranomainen tuossa kärjessä. Jokaisessa kynnessä kaksi kerrosta, koska lakka kaljuuntui ja jäi hieman kuultavaksi ensimmäisellä kerroksella.

Päätin käyttää nämä valkoiset decalit tähän lakkaukseen. Hyvä idea, nämähän näyttävät hienoilta! Oli muuten erityisen vaikeaa nähdä, millä puolella vaalea decal on valkoisella siirtokuvapaperipohjalla. Samalla siis, kun koiranpentu säätää vieressä: "Leiki mun kaa!!"

Onko kohdallesi osunu samanlaista säätöä lahjojen kanssa kuin minulle osui?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tervetulleita!